23 Şubat 2023 Perşembe

Yurt dışından bireysel olarak ürün temini sırasında uzak durmamız gereken taşıma hizmeti veren firma - Fedex/TNT

 Merhaba

Yaşağıdım son tecrübemi paylaşıp paylaşma konusunu düşündüm. Öncelikle aksaklıkdan dolayı sinirlendiğim için yalnış yapıyor olabilir dedim ve 2 gün bekledim. Sağlam kafa ile tecrübemi paylaşmaya karar verdim ve buradan paylaşıyorum.


@fedex @tnt Fazla kelimeye gerek yok, hem hatalı işlem yapıp hem de çözüm bulmaya zahmet etmeyen firma.. Kargo ücretini ürün ücretine dahil ederek gümrük işlemlerini yaptığı için Çin postası ile aynı zamanda getirdi. Pahalı bir deneyim oldu.

 

Hello
@fedex @tnt No need for words, the company that take wrong action and does not find a solution. It was delivered at the same time as China post because it did the customs clearance by including the shipping fee in the product price. It was an expensive experience.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder